Русский
קידום עסקים מחויבת ומבטיחה לתוצאות בעמוד ראשון

 

 

קידום אתרים בשפה הרוסית

בשנים האחרונות מגלים עסקים מכל מגזרי המשק הישראלי את הפוטנציאל הטמון בלקוחות דוברי רוסית, כאשר הדרך לליבם ולכיסם עוברת באינטרנט. הכוונה אינה רק למאות אלפי דוברי הרוסית הישראליים שגולשים מדי יום ברשת, אלא למיליונים רבים המתגוררים ברוסיה ובמדינות השכנות ומהווים נתח שוק רחב היקף. יחד עם זאת, על מנת להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים יש צורך לקדם את האתר בצורה נכונה ויעילה במנועי החיפוש הרלבנטיים, וזוהי משימה למקצוענים בעלי ידע בתחום.

מדוע לקדם אתר ברוסית?

ראשית, כמעט חצי מליון מקרב הישראלים הגולשים באינטרנט הינם דוברי רוסית, וקהל זה מאופיין בצריכה גבוהה יחסית של תכנים הכתובים בשפתם. ואולם, המספרים הללו מתגמדים לעומת כ- 65 מיליון גולשים דוברי רוסית, בעיקר מרוסיה ושכנותיה, כאשר הנתונים מזנקים משנה לשנה. למעשה, בעשור האחרון הפכה הרשת לאמצעי תקשורת וצריכה ראשון במעלה עבור הציבור הרוסי, ומכאן גם לפעילות עסקית ענפה בכל התחומים. מאידך, נכון להיום אין כמות כה גדולה של אתרים מישראל המקודמים בשפה הרוסית, והמשמעות היא שישנה תחרות נמוכה יחסית, בוודאי בהשוואה להיקף הלקוחות. על כן, קידום אתרים בשפה הרוסית מקנה יתרון עצום לעסקים ישראליים, ומעניק להם נקודת זינוק מצוינת לשנים הקרובות.

היכן מקדמים אתרים ברוסית

נתונים עדכניים מורים כי שני מנועי חיפוש מרכזיים משמשים את ציבור דוברי הרוסית – yandex ן-Google. לצידם פועלים עוד מנועים כמו mail.ru ו- rambler, המשרתים מיליוני גולשים אך תופסים נתח שוק קטן יותר. למרבה ההפתעה, בעוד Google תופסת רק כרבע מנתח הגלישה yandex מתקרב לשני שלישים מכמות הגולשים. קידום האתרים ב- Google מוכר זה מכבר למקדמים בישראל ואף לציבור הכללי, אך קמפיינים ב- yandex ובמנועים הרוסיים האחרים מהווים תחום חדש יחסית. זאת, למרות שדוברי רוסית רבים מישראל נעזרים yandex מדי יום. מדובר במנוע שהוקם בשנת 1997 ומספק נכון להיום עשרות שירותים כדוגמת אחסון תמונות, רשתות חברתיות, מערכת סליקה, מפות, תחזית מזג אוויר ושירותי פרסום שונים. בנוסף, באמצעותו ניתן לספק ולייחד את המוצרים או השירותים המשווקים בדיוק אל האזור ממנו הופיעו פניות הנוגעות אליהם. על כל פנים, yandex הולך וצומח משנה שנה, ומלבד שליטה ללא עוררין ברוסיה מכוון את עצמו גם לעבר השווקים האירופאים תוך הוספת שפות אחרות ליד הרוסית.

איך מקדמים ברוסית

בעל אתר המעוניין לקדם אתר אתרו ברוסית חייב לפנות למקדמי אתרים בעלי ניסיון בתחום. מעבר לכך, עליו להיות ערוך לקראת הכניסה לשוק מבחינת היכרות עם קהל היעד, אסטרטגיה שיווקית, ויכולת לתת מענה אמין ללקוחותיו. באשר לקידום עצמו, המנוע של yandex שונה מ- Google במספר היבטים חשובים. לדוגמא, ניתן לסקור באופן חופשי את הדרישות והכללים של מנוע החיפוש, בניגוד למדיניות ההסתרה שמנהיגה גוגל. מצד שני, אלגוריתם החיפוש של יאנדקס ככל הנראה מורכב יותר, ובחברה מחמירים מאוד עם פעולות קידום הנחשבות בלתי הוגנות. בנוסף, קיימות לא מעט התאמות שיש לבצע עבור האתר, מלבד כמובן תרגומו לרוסית, כגון התאמת כותרות, פרטים, צלמיות ומיקום גיאוגראפי. אך מעל הכל, בדירוג של יאנדקס מושם דגש מרכזי על איכות האתר עבור הגולש. מכאן נובעות מספר פעולות השבחה שעשויות להידרש, כמו שדרוג העיצוב, תוכן מקורי וקישורים רלוונטיים. חשוב לציין כי פעולות אלו מסייעות לאתר לשפר את דירוגו גם בגוגל, ומכאן להגיע לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים.

אם אתם לא בעמוד ראשון ,אתם לא קיימים.

 

מלאו פרטי העסק וקבלו הצעת מחיר לקידום אתרים בשפה הרוסית.
קידום עסקים מחויבת ומבטיחה לתוצאות בעמוד ראשון.

 

שם מלא*: דוא”ל*:
טלפון*: כתובת האתר:
הערות: