בקשות קישורים לקידום אתרים מקצועי – חלק 5

לא כל קישור שאתה מבקש דורש קישור חזרה. לפעמים זה זול יותר ויותר יעיל פשוט לכוון לקישורים איכותיים יותר. לפעמים אתה יכול רק לבקש קישור ולקבל אותו בהיותך אישי ומפגין אמפטיה. בפעמים אחרות קישורים יכולים לדרוש תשלום.

 

תהיה אישי

הדרך הטובה ביותר ללכת כשאתה רוצה להשיג קישורים לקידום אתרים מקצועי היא להיות אישי ככל שאתה יכול. הסתכל על האתרים שלהם, נסה למצוא מידע אישי. ככל שתמצא יותר, כך יטב מצבך.

כשאתה שולח דואר אלקטרוני אליהם, נסה לרשום זאת לבעלים של האתר, ולא לבקשת מידע כללית. אם אתה יכול לציין איפה אתה רוצה את הקישור באתר ואיך זה ישפר את חוויות הגולשים באתר, אז יש לך סיכוי טוב לקבל קישור.

מחוץ לנושא, לפעמים הצהרה אישית מראה כי אתה חולק אותם תחומי עניין יכולה לגרום לך להראות אנושי יותר ויותר מקושר איתם ותגרום לך לקבל את הקישורים בדרך מהירה יותר. למשל, אם אתה מוצא כי שאני אוהב חמאת בוטנים, איכשהו תזכיר את זה או תתבדח על כך בדואר אלקטרוני וכך תגרום לצד השני לקשר אליך יותר בקלות.

 

שורה תחתונה של בקשת קישורים

רעיון טוב נוסף הוא לבנות שורה תחתונה של הדואר אלקטרוני כהמלצה. אם אני רואה את שורת הנושא של הדואר אלקטרוני כמו "המלצה לחברת קידום אתרים מקצועי", הסיכויים הם שאני הולך לפתוח את ההודעה. פידבק הוא חיוני ביותר בכל עסק אז אני חייב לפתוח את זה.

אני משתמש במילים פידבק או המלצה. אם אתה משתמש במילה פידבק, הם יכולים לחשוב שאתה עובד עליהם. אם אתה משתמש במילה הצעה, הם יותר יטו לפתוח את הדואר אלקטרוני. זכור, לגרום להם לפתוח את הודעת הדואר אלקטרוני היא חצי ניצחון בקרב של קידום אתרים מקצועי.

 

שלח לנו דואר אלקטרוני

כשאתה בונה קישורים, יש לך סיכוי רב יותר לסגור את החלפות הקישורים אם אתה משתמש בכתובת דואר אלקטרוני עם שם הדומיין של האתר לאליו אתה רוצה לקשר. תיבת דואר של יאהו או הוטמייל לא יעזרו לך בכלל.

 

גיוס מקורות שימושיים של קישורים לקידום אתרים מקצועי

דרך טובה למצוא מעומדים לקישורים היא להשתמש בכלי של חיפוש קישורים ביאהו. עשה חיפוש בגוגל למצוא את המתחרים העיקרים שלך. רד במורד הרשימה ובצע בדיקת קישורים ביאהו. ראה את האתרים שמקשרים אליהם ובדוק האם אתה יכול לקבל מהם קישורים.